Hejhejhej...

Can you see me? Here I am, I need you like I needed you then. When I feel like giving up I climb inside your heart and still find, you’re my safest place to hide... ja, det är från låten Safest Place To Hide av Backstreet Boys, ja, jag lyssnar på den låten för att den är bra och killen ligger och sover så jag kan lyssa på dom hur mkt jag vill ;) det kan jag annars oxå men just när han ligger och sover så ha jag ingen som kan klaga och jag kan sjunga med och det gjorde jag när jag skrev detta:) Mohahahaha :P Borde kanske gå och lägga mig? :/ Ja, ska nog göra det snart...

Brorsan lag förlorade men jag vet att dom kämpade ända in i de sista för de matcher och cuper som jag ha sett så ha dom aldrig gett upp, så duktiga för att vara 12 år gamla men dom spelar i U13 serie denna år. Synd att man inte kunde åka till Arvika och hejade på dom.. Aja, få ta och heja fram dom när dom ha hemma cup istället i Mars, hahaha, det är långt dit men ändå inte, för att tiden FLYGER förbi en som satan! Det är liksom knappt 4 månader så är det jul igen! Vart tog tiden vägen?! Helt sjukt!
Men men, imorn bär det av till killens mamma's man och fira honom för att han fyller år då, var där hos dom i Onsdags oxå då fyllde killens mamma år. Och snart så fyller killens mormor och hans bror's flickvän år med, dom fyller år samma dag ;)
Ska nog ta och läsa Gustaf tills jag bli trött när jag ska gå och lägga mig snart. Min familj + min moster's familj ska snart åka till Thailand! Jag vill oxå till Thailand! Ha inte vart där på år och dar! Eller ja, ha inte vart där sedan 2004 och det är liksom 5 hela år sen!!! SJUKT! Min kusin från Australien ska försöka att åka ner dit när min familj och moster familj är där nere! Jag ville ju träffa honom jue, han följde inte med min moster och hans syrra hit i sommar och jag ha inte sett honom på 5 år oxå! Men aja, hoppas att kunna träffa honom snart!

Nej, nu ska jag lyssna på några låtar till sen ska jag gå och lägga mig!

Godnatt och sov gott!




Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0