Hahaha...

som sagt så åkte jag till Linköping igår för att kolla på när min lillebror spelar hockeymatch mot LHC och brorsanslag vann såklart med 5-1, visst det var en träningsmatch men ändå:) Men det tog ett tag innan jag kunde hitta mig fram till Cloetta Center, först så gick jag en hel annan väg, men så kom jag på mig själv att det är nog fel s vände mig om och gå mot den vägen som jag tänkte gå först. Men till slut så hittade jag iaf, kom typ 5 min matchen skulle ha börjat men matchen var tydligen försent så den var fram flyttad till kvart i, istället för halv som den skulle vara. Sjukt fint i Cloetta Center var det iaf.
Min familj, ska åka till Thailand den 7:e dec och det är ju snart! Det är bara lite över 2 månader kvar bara, den tiden kommer att flyga sjukt fort, dom ska vara där i 1 hela månader!! Vill oxå!! Ge mig ett jobb så att jag kan börjar spara och åka till Thailand :) Ha lika gratisboende, det är bara biljetten och mat kostnad och shopping pengar :) det är inte såå mkt, eller inte... hahaha ;) Men men...
Lördag idag, vad ska man hitta på då? Hmm, inget, eller inte vad jag vet iaf. Känner att jag börjar få ont i halsen nu, kanske börjar jag bli sjukt! :( Inte bra! Jag vet en sak som är bra emot de, NUDELSOPPA!!!! Ge miiiiig, jag är såå jäkla sugen!!
Aja, nu ska jag fortsätter med mitt och du ditt! ;)

Ha en bra lördag! :)



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0