Dom är i Sverige...

Ja, backstreet boys är i Sverige.. tänkt om man hade bott i Sthlm och kunde springa på dom på stan!? :P Hahaha, ja, det är en önska det.. Satt och tänkte de sanaste dagarna tillbaka till 96/97 när dom var/är fortfarande stora, tänkte på hur många som vart "kär" i speciellt Nick, ja, jag var en av dom.. kanske är ordet kär är väl att ta i men whatever. Men iaf, nu 12 år senare så ha jag upptäckt att jag gillar nog Brian och AJ mer än jag gillar Nick, jag bli mer glad av att höra deras röst. Jag älskar Brian och AJ's röst, det är så sjukt fint på något sätt... svårt att förklara.. Hörde på när dom var på RIX FM  och prata i typ 2 max 3 min, men det var värt att vänta :) och så såg jag video som RIX FM ha filmat sammalagt vart video på 5-6 min typ... Och Brian's son Baylee är ju sjukt söööööööööt! Han kommer nog att följa pappa's fotspår... Kevin och Howie D ha ju oxå fått söner, så den nya generation av Backstreet Boys är nog på G, bara AJ och Nick kvar ;) Om jag hade träffa Backstreet Boys när jag var 10-11 år så hade jag säkert DÖTT men nu skulle jag nog klara av att träffa dom :) Jag skulle iaf inte stå och skrika och gråta även fast dom är mina favorit boys, jag skulle bli glad och nervöst men inte skulle jag skrika halsen av mig och gråta så att jag inte kan andas.. okej, jag skulle nog skrika om det var deras konsert.

Aja, nu ska jag lyssna på mina boys och snart börjar IDOL!!! :)

Take Care!


Brian och Baylee Littrell



AJ McLean



Backstreet Boys Brian och AJ hos RIX FM: Del 1



Brian och AJ hos RIX FM: Del 2


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0