They find a way back to my heart...

Back To Your Heart

"It's not that I can't live without you. It's just that I don't even want to try. Every night I dream about you.
Ever since the day we said goodbye. If I wasn't such a fool. Right now I'd be holding you. There's nothin' that I wouldn't do. Baby if I only knew...."

När jag lyssnar på Backstreet Boys så kom jag på en fråga som min syrra frågat mig för ett tag sedan, hon undrade: "hur jag kunde lyssna på Backstreet Boys fortfarande?" Och jag svara med: "varför skulle jag inte? Jag slutar inte gillar dom bara för att jag ha växt upp, jag gillar dom fortfarande för att jag tycker att dom gör bra musik och att jag helt enkelt gillar dom." Det är inte många pojkband från den tiden som fortfarande håller på med musik och som är fortfarande grupp. De gå sina egna vägar, visst, det ha Backstreet också gjort men dom kommer alltid tillbaka och dom är lika populära som de var på 90-talet som nu. Backstreet ha hållit på med musiken sedan 92 liksom, det är ett jävla bra tag och att de fortfarande är grupp är helt sjukt! Varför ska man bara sluta gillar pojkband bara för att man ha växt upp? Jag tycker fortfarande som sagt att dom fortfarande gör bra musik och deras musik gör mig glad. Jag kan lyssna på dom hela dagen om jag få, men det kan jag inte för då skulle väl killen ta livet av sig! Hahaha, men ändå.. Visst, jag ha gjort ett uppehåll ett tag med att inte lyssna på dom, men det betyder inte att jag inte gillar dom under den tiden jag ha gjort uppehåll. Dom ha väl alltid funnit i huvudet på mig men nu så kan jag inte sluta lyssna på dom för att jag gillar det helt enkelt. Men men, Backstreet kommer alltid att finnas hos mig hur gammal jag än är :)

Nu ska jag fortsätta och lyssna på The Backstreet <3 :)

Ha de gött!

Backstreet Boys - Back To Your Heart


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0