All I have to give...

"I don't know what he does to make you cry, but I'll be there to make you smile
I don't have a fancy car, to get to you I'd walk a thousand miles. I don't care if he buys you nice things. Does his gifts come from the heart, I don't know. But if you were my girl. I'd make it so we'd never be apart."

Idag bär det som sagt av till killens bror för att fira hans flickvän tillsammans med deras mormor, det bli nog bra :)
Sitter just nu och lyssna på the Boys :) ha inget bättre för mig, hahaha, börjar tröttna lite för FarmVille, bara lite, haha.. jag borde söka hjälp!
Ska kanske på Backstreet konsert i Dec, om jag ha råd, det ska bli kul..det bli mitt första konsert med dom men någongång måste ju vara de första eller hur?! :) Ska nog bli kul, billigast är att köpa på ticnet för 460 kr (allt som allt), trodde att blocket hade bättre men de ha dom inte. På blocket så finns det från 480 kr och uppåt, det finns en privat person som säljer och det är för 400 spänn, tro nog att jag heller väljer ticnet, men vet inte, få la se.
Men aja, nu ska jag lyssna på Backstreet medan killen ligger och soover ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0