What the fu......

Ja, vad ska man köpa till för dop grejer? Vad vet man vad barnen behövas när de bli äldre? Eller ska man köpa för just nu grej.. eller vad faaansen ska man köpa? Det är sjukt svårt! Ha ca en vecka på oss att komma på vad vi kan köpa till Emma...

Lagerbäck avgår, gör mig lite less.. han är en sjukt grym förbundskapten och han vet vad han gör.. han är "gud" när Sverige vinner men han är "hatad" när Sverige förlora, ja, jag vet att det är så i fotbollen, men HAN ha gjort sjukt bra jobb med landslaget och att ta Sverige till fyra raka mästerskapt är ju sjukt! Önskar honom allt lycka med det han nu ska göra.
Lite tråkigt också att Henke Larsson slutar i landslaget... Karln är 38 bast och spelar fortfarande och är hur bra som helst.... Hoppas på vinst på onsdag och att Malta ta poäng mot Portugal, vilket innebär minimal chans men hoppas kan man ju alltid göra...

Aja, nu ska jag fortsätter med mitt..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anna

till theo har jag för mig att jag köpte en namnbricka som han kan ha i framtiden :) om det hjälper :P

2009-10-12 @ 15:34:36
URL: http://annaidacathrine.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0