Talladega Nights

Ja, det blev en film tittande av denna film: Talladega Nights - The Ballad Of Ricky Bobby med Will Ferrell som huvudrollen. Sjukt bra film, ha iofs sett den några ggr innan man en bra film bli man aldrig trött på och dessutom så ha man en kille som är stort Will Ferrell fans så ha finns det många filmer med honom som man välja mellan. Älskar nästan alla Will Ferrell's filmer, det finns en film som jag inte förstå mig riktigt på men som killen älskar, den filmen heter: Anchorman.. vet inte vad det är som han älskar med den filmen, få nog ta och ge den filmen en ny chans för att kanske förstå bättre. Julfilm som heter ELF med Will Ferrell är sjukt roligt, titta på den om ni inte ha sett den.. och en annan film som stå mig nära hjärtat är Kicking & Screaming, sjukt roligt film! Man måste ju bara älskar Will liksom! :)

Nu ska jag hitta på nåt annat men här kommer en roligt scen från 2 filmer som jag nämer där uppe någonstans i texten ;)

Talladega Nights - The Ballad Of Ricky Bobby (Man måste bara älskar det!)



Talladega Nights - The Ballad Of Ricky Bobby



ELF




Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0