Something that I already know

Igår pratade jag om minne från fotbollen, idag så hade jag tänkte att lägga upp några bilder :) Bilderna är från Gothia Cup, det var det som jag hittade men jag ha säkert flera bilder i källare, med tiden kommer andra bilder att dyka upp också :) Har man inte upplevt Gothia Cup som fotbollspelare så ha man missat något väldigt kul och massor med minne. Jag var lycklig nog som fick uppleva Gothia 3 gånger, inget jag ångra och jag ha minnen för livet. IFK Nyköping har alltid ett stort plats i mitt hjärta! Blåvitt hela vägen! IFK Heja! Heja IFK!

















Avsluta med lagfoto från Gothia 2001 och 2002, dock hittar jag inte från 2004 :/



Gotta go!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Malena

Shit va kul att se! Hoppas alla andra gamla IFK-tjejer också ser de här bilderna. Minnen som sagt...

2009-10-16 @ 21:29:31

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0