Shit alltså...

tiden ha liksom bara flugit iväg bara att man klappar händerna, det är ju helt sjukt! Men hur somhelst så fira vi 5 år idag tillsammans. Hela 5 år! Du betyder mycket för mig och jag älskar dig!! <3 Firade med att vi åt kinamat =) och mys framför en film ;) I Love you, babe!

Igår var vi på "välkomsfest" för lilla Emma, det var trevligt, god smörgårstårta och tårta som efterrätt, känner sig rätt tjock efteråt.. hahaha. Men det var kul... hon bli hela 5 månader snart, det är helt sjukt vad tiden gå fort. Hon fyller ju på den bästa månaden i hela året.. hon fyller i maj, som lilla mig :) tihii.
Varför ska man mår så dålig varje gång man ha ätit något gott? Eller är det bara jag som känner så? Ha liksom ångest, vet inte varför!?
Anna, sry men idag var det en undantag när det gäller snabbmat! ;) Hope you understand! :P
Men aja, ska fortsätta med mitt nu!

Gotta go!

Take care!


Kommentarer
Postat av: anna

I DO understand you :P det är lugnt om det sker en gång ;) jag startar för övrigt igen imorgon efter italien och tentaplugg :P then it is hardcore! haha

2009-10-26 @ 00:03:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Jeffe

5 år är grymt! ;)

2009-10-26 @ 23:54:02
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0