Så kan det går till ibland...

satt och kollade igenom mina gamla bilder, bilder från första året på Gothia Cup det var 2001, men jag kan ha fel också.. men hur somhelst så var det Gothia i 3 år för mig som spelare i IFK Nyköping, vilket jag inte ångra ett dugg.. spelade fotboll i ca: 7-8 år, ångra inte ett dugg att jag lät mig själv att ha blåvitt i mitt hjärta, spelade även handboll i samma klubb. Blåvitt i hjärta för alltid :) Sedan ha man ju blivit "mobbad" av dem äldre damerna som ha speat länge i damlaget i handboll, haha, men så kul kan man ha med dem äldre. Saknar Sanna, Frida, Svensson.. Anna, Anna.. Helena, Mini.. ja, jag skulle kunna säga alla om jag bara kommer ihåg dem, men det är väl bra att man kommer ihåg dem som man kommer överens med eller hur?
Sanna, min älskare ;) Frida, min fru och Svensson, min flickvän ;) haha... åh, det var tiden det.
Om fotboll skulle jag kunna sitta i flera rader men eftersom att jag ha skadat mitt finger s är det svårt för mig att skriva alla minne jag delar med flickorna i F87... :) Få ta och göra det när det känns bättre i fingert :P
Minne är bra att ha när man vill drömma sig bort ett tag, vet att jag ha haft det flera gånger när man är ute och gå eller bara sitta hemma ensam och kolla igenom alla kort man ha....
Tiden har liksom bara flugit iväg, bara man klappar händerna. Varför går tiden så jäkla snabbt? Känner att man inte hinner med saker ibland..

Aja, nu ska jag vila mitt finger.. :)

Gotta go!

Tacke Care!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0