Näst sista dag på helgen..

Ja, vad ha jag hittat på idag då i min ensamhet? Hmm, inget typ.. Kollat på tv och lyssnat på musik, kan inte göra mycket för att det är inget bra väder ute, det regnar och så.. Kanske ska man ta och spela Nintendo 8-bit senare? Hm, de få se.. men igår blev det filmtittande, såg på Kicking & Screaming med Will Ferrell, sjukt kul film! Se den om ni känner för att skratta! :) Kanske bli det nån mer Will ikväll? Men vet inte riktigt ännu, ska iaf upp tidigt imorgon för att kolla på när lille bror ska spela hockey match i Norrköping, matchen börjar vid 11:20, så vid 10:45 är kanske lagom att gå härifrån mig.. Ja, det bli säkert bra.. Lille bror var med och spelde med 96:orna idag, och dom vann matchen.. det är bara för att han är med ;) hehe..

Aja, nu ska jag fortsätta och fundera på vad jag ska hitta på :)

Fortsätt god afton eller godafton! :)

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0