Look where we are

Ja, ikväll blev det av att umgås med killens bror tillsammans med hans dotter och deras mamma. Det var en lugnt kväll kan man ju säga, lillen grät jue typ hela tiden när vi var hos deras mamma men sen när skulle åka hem så lugnade hon ner sig och då kunde man fått ett leende av henne, hon är ju så jäkla sööt och så charmig, man vill ju bara äta upp den ungen!
Just nu så gör jag inte så mkt, vet inte om jag ska bänka mig framför tv med en film eller vad jag ska göra!? Men nog hitta jag nog på...
Btw, saknar killen just nu.. det är ganska tyst i lägenheten så jag spelar ganska högt musik, men cem bryr sig liksom? Hahaha... ;)

Aja, men ha det fint!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0