Ishockey

Japp, det blev upp tidigt och kolla på när brorsan spelar match här i Norrköping, dock inte mot Vita Hästen men mot Kalmar. Mycket spännade match kan jag säga, och domarna var helt borta! Jag menar, dom missar massor med utvisningar och såna saker, visst, jag kan inte så mycket om hockey men jag vet när det är fult spel, vilket var under hela matchen. Kalmar spelar riktigt fult, nästan hela matchen eller dom började spela fult när dom låg under med 2-0. Men matchen var bra.. En Kalmar spelar fällde brorsan och han gav den spelare värsta mördarblicken, ha aldrig sätt honom gett en sånt, då måste han var riktigt arg! Haha, men matchen var kul att kolla på, mycket bra spel för att vara 12 år gamla. Och Nyköpings föräldrar var ju roliga dom! Fy fa, skrattat typ hela matchen.. Såna föräldrar borde finnas flera av på matcher. Finns ju vissa föräldrar som bara skriker och gapar hela jäkla tiden... Men aja, så länge dom vann matchen så gjorde det inte så mycket! :) Stolt, syster!! :)
Men nog om hockey, om ca 4 timmar kommer killen hem.. yey :) ha saknat honom.. och snart börjar Amazing Race oxå, heja Hippies! :) 
Fick lite mat av min mamma, man tacka och ta emot, fick RIS, det är stort plus det där :D tihii..

Aja, nu ska jag slänga mig framför tv, tro jag..

God fortsätting av söndagen! :)

 


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0