Hjärta krossat i tusen bitar!!

Fy fan, hjärta är krossad i tusen bitar... Satt och kollade på Portugal mot Ungern och hoppas på att Ungern skulle ta ett poäng mot Portugal eller kanske tre! Men mitt hopp försvinn när Portugal gjorde 3-0... Ungern var ett bättre lag, borde ha gjort ett eller två mål mot Portugal, Ungern hade ribba och strax utanför.. Man kan ju hoppas på att Porugal underskattar Malta, och att Malta ta poäng mot dom, men det kommer inte att hända....
Sverige hade 2 mål eller jag menar 2 bortdömda mål... tyckte att den som S.Larsson gjorde borde vara mål... Vad ska man nu göra i sommar då? Denna sommar ha man ju tänkt att äga säg åt fotboll tittande, men nu när Sverige troligtvis inte kommer med, vilket lag ska jag heja på då!?!! En delvis av sommaren är förstörd!...
Onsdagens match måste vi vinna i alla fall!!

Aja, nu ska jag går och sörja miiig...

Ha en god fortsättning!




Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0