Det var ett tag sedan...

Ja, det var ju det, men ha inte haft ork.. är lite lat av mig.. hahaha.. Ha inte hänr speciellt mycket denna vecka, mer än att man ha gått och laddat inför Damnarks matchen, den ävgörande matchen på hela kvalet! Jag hoppas hoppas verkligen att vi kan slå Danmark och vinna matchen utan att det ska hända som det hände senast, att vi ledde med 3-0 och tappade till 3-3, den matchen var helt sjukt! Nu är Henke tillbaka också så det känns bra :) Han är grymt för att vara 38 år gammal!
Ikväll bli det iaf att ta de lugnt, kanske kolla på nån film? Vem vet... Det är inte lååångt kvar till jul.. shit, tiden bara flyger iväg, inte heller långt kvar till la familjen åker till Thailand.. Jag vill också till Thailand!!

Men nu ska jag gå och fixa mat tro jag..

God fortsättning på fredagen! :)

Kommentarer
Postat av: ellen ~

fin blogg du har p'jinta :*

2009-10-10 @ 10:06:51
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0