Dagens eller ska man säga kvalens viktigaste match!

Ja, idag är kvalens viktigaste match någonsin för Sverige! Måste fan i mig vinna matchen mot Danskarnar, utan vinst så är vi körda! Och hoppas på verkligen att Ungern kan ta poäng mot fu**ing Portugaaaal! Vill ser fjolla Cristiano Ronaldo gråta! Hahaha.. Sitter och hoppas med heeela mitt hjärta att jag kan njuta och vara glad resten av kvällen med en vinst mot danskarna!! Det finns inget som gör mig gladare då!! Hoppas på att H.Larsson ska gör ett mål och att Källström också får in ett mål... och kanske Elmander kommer in och göra mål och så vinner vi med 3-1.. Hoppas att det bli så men jag skulle vara glad med 2-0 också!

Ha en god fortsättning och hoppas på att det bli bättre senare ikväll! :)



Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0