6 more days to go...

Ja, vad händer då om 6 dagar? Det få ni veta om 6 dagar/måndag ;) Lite hemligt måste man ju vara eller hur?
Anna, min lilla vän gav mig ett tips att kanske köpa halsband med namn på, jag var på samma spår men... vet inte riktigt, killen tycker inte att det är nån bra idé :P och han kan inte komma med nåt bättre själv.. hahaha..
Imorn är det fotboll som gäller, sedan efter fotbollen så ska jag hem till killens mamma och sova över...
Hoppas på att Lagerbäck få avsluta med vinst och Larsson med.... Synd att han ska sluta i landslaget.
Vem kan man hoppas på som nästa tränare för landslaget? Jag hoppas på Svennis och Backe men chansen är ju minimal men hoppas i alla fall på Hasse Backe :)
Måste snart sticka till Tempo och köpa frimärke och sedan förbi en affär och köpa nudlar ;)

Aja, nu ska jag fortsätter med mitt vad det nu än är..

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju roligare att ge ngt han faktiskt kan ha och använda i framtiden än att ge ngt han kan ha i kanske ett år eller liknande. Jag vet själv att jag fick en massa skit så att säga :P Men annars finns det ju min första tand ask, bjällra, fotoalbum, skedar, prydnadssaker The sky is the limit ;)

2009-10-13 @ 17:09:41
URL: http://[email protected]

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0