4 more days to go...

Ja, det närmare ju sig :)
Igår så vart det som sagt fortboll, och Sverige vann sista kvalmatchen, lite synd dock att Malta kunde inte ta poäng mot Portugal, men vad hade jag förväntat mig liksom!? Så nu är min sommar förstörd, vad ska jag göra i sommar då? Finns inget lag som jag kan tänka mig att heja på i VM, inte de lag som är klara för VM i alla fall.. Min sommar är förstörd!!! Vad ska jag göööra? :'( Detta suger verkligen.. dock är ju bra att A.Svensson få avsluta sin landslagspel med mål i alla fall.. Och att Mellberg gjorde 2 mål, det var kul att se också.. Och Berg, han var grymt när han kom in och hans mål var snyggt! Tur att Lasse fick av sluta sin förbundkapten bra i alla fall. Hoppas på att den nya förbundkapten är bra och kan tillbringa nya spelstill eller vad man ska säga.. Hoppas fortfarande på att det ska bli Backe.
Nog om fotboll, igår när jag skulle skära potatis så skärde jag mig på fingert och fy satan vad det gjorde ont! Vet inte hur djupt den var för att jag vågade inte titta på den.. men tro att en lite bit av huden i alla fall.. ucsh!...
Vart på stan idag för att köpa dop present, det fick bli en ram med gulliga djur på sidan...

Aja, nu ska jag fortsätta med mitt med det jag håller på med :)

Have a nice day and take care! :)

Kommentarer
Postat av: anne

tack detsamma!

2009-10-15 @ 18:38:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0