You can let go.

Kan inte fatta att det är redan söndag idag, tiden går jue sjukt fort. Man hinner ju inte med det man vill göra. Men hur som helst så har iaf solen tittat fram i några dagarna, vilket är bra :)
Från och med imorn/denna vecka, så ska jag försökta att ta en morgon powerwalk i ca 30 min, men jag måste ju dock hitta någonstans att går också, det är lite jobbigare den delen, men det fixar sig som alltid.
Anna, tänkt om du hade bott kvar i Norrköping så kunde i ta promenad tillsammans varje gång ;) så VARFÖR flyttar du för? :P Nae, då.. vi får ta och träna tillsammans i sommar istället när du är hemma ;) Och så ses vi ju på posten i jul ;)
Visste ni att den bästa med hösten är när solen lyser och när det är kväll och att man kan tända ljus och har det mysigt? Jag visste att det är något positivt med höst iaf :P Snart åker min la familj till Thailand.. dom flyr den kalla vinter.
Alltså, jag vet inte vad det är med mig men jag är sjukt sugen på att spela fotboll igen. Vill spelar den sporten som jag älskar och bara att kunna lira boll igen. Men tyvärr så finns det inte någon lag som faller mig på smaken i Norrköping, eller iaf inte än.. Det känns ibland fel att ta på sig en annan färg på tröjan, jag vet att det var ca 5 år sedan jag hade på mig vitt och blått men den färgen kommer alltid att vara den färgen jag känner mig mest som "hemma", ja, jag vet att det låter sjukt men har man haft många minne från IFK Nyköping och har spelat många matcher med den färgen så är man fast. Hjärta skriker efter blåvitt men vad ska man göra? Hitta någon klubb i Norrköping som har samma färg? Haha, men det skulle ändå inte vara samma sak. Vet ni någon bra klubb i Norrköping? Jag vill spela fotboll för att det är kuul.. jag nöjer mig med en klubb i Div 4-5, liksom. Nej, usch ingen mer fotboll snack. Men nu ska jag går och göra något vettig har jag tänkt.

Ha dé bra!


Kommentarer
Postat av: anna

vi får gå på rasterna på posten ;) och sen är jag ju som sagt hemma sen i sommar! Men du jinta jag vet du klarar det, du är bäst ju! :D

2009-11-23 @ 10:25:03

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0