Who gonna save me?

Idag är det lördag och jag har inte gjort så mycket, har vart hos killens bror på lunch och umgicks lite med dom. Sedan har jag vart en sväng till Willys för att köpa korv och bröd ;) det får blir min kvällsmat :)
Och just nu sitter jag och lyssna på musik i högsta volym fö att killen är inte hemma, han är hos sin kompis på födelsedagskalas.. hahaha, men han kommer väl hem snart..
Och snart åker min familj till Thailand, jag är inte ett dugg avis :( hahaha.. men hoppas på att de kommer att köpa massor med saker till moi ;D.
Är det något bra på tv ikväll? Man tycker att det borde vara något bra på helgerna men oftas så är det inte så, vilket suger!!
Igår kväll så såg vi på The Proposal (igen), mycket bra film. Och att Ryan Reynolds är med är ju bara ett plus, han är ju sjukt het! Och att Sandra Bullock kan vara så jäkla vacker, den kvinnan är bara så jäkla vacker! Nej, jag är inte bi :P men jag tycker att han är vacker.. ;)

Aja, nu ska jag hittar på nåt vettig att göra.

Ha det gött!

För ni som inte vet vem Ryan Reynolds är:


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0