Show your face to me, we could be everything...

Ja, jag vet att det var ett tag sedan men orken ha inte funnit hos mig att skriva de senaste tiden.. vet inte varför. Men som alla märker nu, så är det höst, idag var det riktigt fint höst väder dock blåste det lite mycket men annars var det en fint höstdag som jag hoppas att det kommer att bli flera av :) Vad har hänt då? Hmm, inte mycket.. i helgen så var vi på killens morfar's grav och la blommorna och åkte runt och kollade vart dem borde innan och så. Efter att vi (jag, killen och hans bror) ha lämnat av deras mamma och styvpappa så åkte vi vidare till Media Markt och kollade lite och sedan så åt vi lunch tillsammans med hans brorsflickvän och hennes bror och hans flickvän. Och så umgick vi lite med Emma också så klart :) Och senare under kvällen så stack vi hem till killens mamma och kollade på 3 skräck filmer, det var Jeepers Creepers 2, Jason 8 och When A Stranger Calls. Mycket bra filmer alla tre.. men själv skulle jag ALDRIG sitta ensam hemma och kolla på When A Stranger Calls, spelar ingen roll hur många gånger jag har sett den filmen, har säkert sett den 3-4 ggr, så skulle jag ALDRIG kolla på den ensam iaf, den saken är klart! ;P
Just det, i onsdags så hyrde vi The Proposal filmen med Sandra Bullock och the hottie Ryan Reynolds ;) Mycket roligt film, älskar den mycket! Hyr den om ni inte har sett denna film :)
Just nu är killen på bio med sin bror och ser på MJ's film This It Is.. så han borde komma hem snart.. ha just nu ganska högt volym på musiken, det dunkar Backstreet låtar ur högtalarna :D

Emma, cutiepie :) Hur kan man inte fall in love with this? ;)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0