Ny förbundskapten. Första träningslandkamp. Världsmästare.

Ja, hur ska detta går? Förhoppningvis bra. Ska blir kul att ser nytänkande till landslaget. Hur det än går så ska det blir iaf kul att ser Erik Hamrén som den nye förbundkapten för svenska landslaget. Synd att verkan Kim eller Berg är med mot Italien. Att Zlatan är inte med i landslaget är inget jag bryr mig om, är inte stor fans av Zlatan. Visst, vissa tycker att vi förlora en stor stjärna och det gör vi men jag bryr mig inte så mycket som honom, och har aldrig varit (Sorry, Malena). Landslaget har klarat sig utan Zlatan tidigare så varför ska dem inte klara av sig utan honom nu? Nu kommer jag säkert att får massa skit men jag har väl rätt att skriva hur jag känner och tänker i min egen blogg eller?
Det är ju bra att A.Svensson är kvar, trodde att han skulle sluta efter sista matchen men det var kanke jag som missuppfattade hela, vilket är ganska ofta.. hahaha :P Läste någonstans vet inte om det var expressen eller aftonbladet, men hur som helst, tycker själv att det är ganska coolt att Allbäck är med som ass.förbundkapten, bara för just denna match. Men det var inte det jag läste, det jag läste var att Hamrén kunde sätta in Allbäck om han vill har mål sista kvarten. Vilket är helt sant, han får gärna sätta in Allbäck som inhoppare som det är så det behövs, för att Allbäck gör väl typ mål i varje match när han fick hoppa in!? Eller minns jag fel? Allbäck är en grymt inhoppare och klart att han är en bra spelare också.
Jag hoppas att det går bra ikväll och att Erik Hamrén får en bra start som den nye förbundskapten.
Klart att jag ska bänka mig framför tv ikväll ;) vill ju inte missa den första träningslandskamp med den nye förbundskapten och mot världsmästare.

Ha de bra!


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0