I don't understand.!.!

Fy fan säger jag bara, inatt eller imorse lättare sagt, så skulle jag upp och skulle och ta ett glas vatten, och vi har alltid fönster öppnad lite i sovrummet, det har vi och vi brukaraldrig höra nåt specillet, eller iaf inte på en söndag. Men hur som helst så var klockan runt 04- tiden typ, och när jag kommer tillbaka till rummet och hörde värsta musiken i säkert högsta volym, vette fan vad det kommer ifrån men det var säkert 1 hus i mellan oss. Det var verkligen högsta volymen, det var helt sjukt, även fast jag stängde fönster efter att jag skrek: "Håll käften!", det var tyst i nån sek sedan så fortsätter den/dom och spela. ÄVEN efter att jag skrek och stängde fönster efter mig så hörde jag musiken ändå. Vad fan är det för idioter som inte har någon respekt för andra folk som bor i närheten? Och dessutom på en söndag? När det finns folk som ska upp tidigt? Jag var inte långt ifrån att ringa polisen men det var svårt att ringa de eftersom att jag inte visste exsakt vart musiken kommer ifrån men vet att den kommer från mitt hus och längs ner där. Tog ett tag att sömna om och så skulle man upp tidigt också! SKAFFA RESPEKT FÖR ANDRA!

Nu till nåt annat, jag är så trött på allt tjat om denna mannen! Kan ni gissa vem? Jo, det är.........
Zlatan, zlatan hit, zlatan dit, zlatan där blablabla... Komigen! Alla säger att han är så jäkla bra och han är en av världens bästa spelare och blablabla, men borde han då inte kunna anpassa sig? Jag menar, spelar bra i klubblaget men i landslaget så suger han total, han gör ju ingen nytta i landlaget mer än att går och gnälla. En världsspelare ska kunna anpassa sig efter spel, men varför ska hela landslaget anpassa sig till honom? Fotboll är väl ändå lagspel? Eller har jag uppfattat detta fel?

Nu ska jag går och göra något eller jag vette fan!

GOTTA GO!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0