Anytime. Anywhere. You can be anyone to day.

Ja, som jag skrev igår så bänkade jag mig framför tv när Sverige spelade mot Italien. Det var kul att ser första halvlek, det var många målchanser åt båda hålet. Matchen kunde har slutat med mål för Sverige. Synd att Isaksson inte fick nicka in bollen i slut sekunderna, det hade varit coolt ;) Och synd att Hamrén inte kastade in Allbäck sista kvarten, då hade vi kanske gjort mål. Men match bilder förändras i andra halvlek när det var hela 12 byte! Det förstörd ju bara matchen men visst, förstå Hamrén att han vill testa spelanare men komigen 6 byte för varje lag i andra halvlek, det var inte så kul att titta då. Men jag tycker att Hamrén fick G som den nye förbundskapten. Det var kul att ser att det var hela 7 st från U21 som var med igår. Men det gick som det gick, 1-0 är ju ändå inte så dålig start att förlora med. Ska blir kul att följa Hamréns grabbarna sen :)

Idag så var vi ute och gick med lilla Emma, det var kul, skönt promenad :) Nu ska jag bara tar det lugnt och snart ska jag bänka mig framför tv och kollar på Criminal Minds, älskar den serie :D Vad ska jag göra efter det? Tro nog att jag ska går och lägga mig då. Är rätt trött nu, känner att ögonlocken håller på att svika mig men jag får inte missar Criminal Minds. Aja, nu ska jag göra nåt vet inte vad men något ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0