Oj oj oj.

Fy satan vad tiden har gått sedan jul, imorn är det ny år! Helt sjukt! Man hänger ju inte med, kan det beror på att man är gammal? Hahaha :P Men ändå, känner mig som en gammal gumma!
Så vad ska ni hitta på, på ny år då? Själv ska jag bara ta det lugnt med killen och hans familj, det ska bli myspys, har liksom kommit över allt festande nu när man är så gammal! :P Hahaha.

Önskar min familj i Thailand ett gott nytt år och släkten i Nyköping också ett gott nytt år!

GOTT NYTT FUCKING ÅR! :)

GOTTA GO!

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ska oxå bara ta det lugnt. Jag ska på parmiddag så vi ska äta gott och spela lite spel.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-31 @ 14:11:46
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Naima

När var senast du hade frågestund ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-06 @ 12:33:56
URL: http://naaimas.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0