Merry Xmas.

Ja, det blev lite sent god jul hälsning men vem bloggar under julafton? :P Skoja, bara. Vad har ni fått i julklapp då? Själv fick jag parfym, en brittan, halsband, bok och m.fl. Julen blev mkt myspys och det var skoj, hoppas att familjen hade en mys jul i Thailand också, och så att släkten i Nyköping fick en mys jul. Och för första gången på länge fick vi vitt jul! :) Är mycket nöjd kan jag ju säga ;)
Igår så var vi hos killens bror och hans flickvän och kollade på film och så myste jag lite med deras dotter Emma :) sötnosen, gud vad hon har växt! Det var lite skitväder igår med snö blandat med regn och att det var plusgrader men nu snöar det och det är minus, så snö ha vi iaf ett tag till :)
Aja, nu ska jag göra nåt annat!

GOTTA GO!

Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0