Vet ni vad!?

Från och med Måndag ska jag börjar på diet som jag fick av en "bekant" eller ska jag säga vän kanske? Men hur som helst så ha jag och min lilla vän Anna kommit överens om att vi ska skriva på bloggen om hur det kommer att gå med träningen :) så att ingen av oss fuskar ;P Men lite läsk då och då ska nog funka.. hahaha, ne, då! Ska börja sakta men säkert iaf.. Och nej, jag är inte full, jag är bara pepp av allt prat med Anna! Ja, jag vet att under jul bli det svårt att hålla sig men man kan äta gott men ändå bra ;) Fast man kan ju säkert njuta nångång under jultiden ;) Hehehe..

Nej, nu ska jag prata vidare med Anna och minne från campen (StadiumSportsCamp).

Sov gott och dröm sött!




Kommentarer
Postat av: anna

hahah cutiepie ;) lätt fett att vi klarar det och jag e aspepp nu!

2009-08-30 @ 02:09:02
URL: http://annaidacathrine.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0