Mkt nöjd thai :)

Japp, som det står, så är jag helt nöjd idag :) Åt massor och trodde att jag skulle spy när jag kommer hem, men det gjorde jag dock inte, men fy satan vad gott det var alltså! Men dock blev jag besviken med "marknad", det var mkt mindre i år än det var förra året, och jag hitta inte lika mkt efterrätter som jag gjorde förra året :( Blev lite less men hej, jag hade en helt myspys dag med pojken min och lyssnade på bra musik i några timmar :) Men pojken tycker att allt låtar som spelade på festivalen låter likadant, men det tycker dock inte jag ;) Här kommer iaf lite bilder från idag :)

Maten som jag åt idag.. *mums*



Efterrätt eller kanom nr.1 som jag köpte



Kanom nr.2 (Köpte endast 2 st i år, förra året köpte jag säkert 5-6 st, blev besviken)



Thailänsk köttbullar, mkt gooooood :)



Köttbullar igen :)



En thai med köttbullar i ena handen och med en smile, så jag är ganska nöjd med årets marknad på väg hem :)



Hoppas på att det bli bättre nästa år :) Och snart är det Augusti festival här i Norrköping, ska nog bli skoj :)

Ha en underbart kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

mums vad gott det där såg ut att vara :)

2009-08-09 @ 01:08:10
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0