Hippies....

Dom ska jag nog heja på i Amazing Race, dom verkara vara skitballa :) Hippies power :D
Kom nyss hem från en promenad till hans bror och lämnade en grej.. önskade att vi följde med hans bror upp för att få träffa deras söta dotter Emma!! Hon är så jäkla söööööööt! Det var ganska skönt ute :) Killen köpte hem Cocosbollar och Cola.. Men vet ni vad jag är riktigt sugen på!? Kärleksmums!! Det är så jäkla gott, önska att jag hade all ingrenser hemma, men det ha jag icke :( annars hade jag bakat det nu och mumsa i mig dom :D

Fick veta idag att min moster och min kusin åker hem på lördag :( tråkigt värre! Ska hem till lilla Nyköping på Fredag och umgås med dom sista gången innan dom åker på lördagen där, vet inte heller hur länge det kommer att dröja innan jag få träffa dom igen :(
Min lille bror spelade hockey match idag och dom vann, han ska bli proffs i USA och han ha lovat mig att han ska köpa ett hus till mig bredvid hans hus och så ska han skaffa 2 bilar åt mig med :) Visst ha jag en omtänksamt lille bror!? Han är såå sööt! ;)

Nej, nu ska jag kanske ta och kika på tv, om det finns nåt bra!

Ha en fint kväll!


Emma och hennes farbror (min pöjke)


 
Sötnosen Emma!




Kommentarer
Postat av: Carro

nä bor inte i Norrköping. Amazing race är ett riktigt underhållande program och tänk va mycket dom får se fall dom lyckas va kvar tillräckligt längre. Ha en fin kväll

2009-08-10 @ 20:22:37
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0