Fy satan vad det är VARMT ute!!!

Sommarvärme på länge, det känns helt okej, med tanke på att snart är sommaren slut... Lite synd och eftersom att vi är inne i Aug nu, så innebär det att om ca 4,5 månader så är det jul igen! Tiden bara flyger förbi, det är ju helt sjukt, känns som att det var jul nyligen men det var det inte. Ibland så undrar man om vart tiden ha tagit vägen?! Bara 1 vecka kvar tills min moster åker tillbaka :( Kommer saknar henne sjukt mkt! Vad bli det för mat idag då? Hmm, fundera på att äta antingen pyttipanna eller fiskpinnar med potatis, inte direkt min favoo alltså, fiskpinnar. Heller äter jag, pyttipanna, det är så goooottt!! Fast inget slå ju så klart THAI MAT!!!!!!!! Älskar att när jag åker hem till mamma så är det alltid thai mat och som om jag trycker i mig även fast jag är mätt.. tihii man måste ju passa på liksom, visst, jag kan laga thai mat men det bli aldrig lika gooood  som när man är hemma hos mamma, fast när man är i Thailand och äter det så bli allt extra goott, det är helt sjukt! :) Hahaha...

Imorn bär det av till killens mamma och äta kräfskiva, mums :)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: - H*

- det är inte varmt här :(

2009-08-06 @ 16:52:01
URL: http://finest.se/hodamerei

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0