Första dagen...

Tränade nyss på vårt Orbitrek maskin, börjar med 15 min först. Sen kommer jag att höja efter tidsviss såklat :) Så här kommer det att se ut den här veckan typ:

Vecka 1:

Måndag: Orbitrek 15 min
Tisdag: Promenad 20+20 och vila.
Onsdag: Orbitrek 15 min + promenad 20+20 och vila
Torsdag: Vila
Fredag: Orbitrek 15 min
Lördag: Promenad och vila
Söndag: Myssöndag ;)

Och igår åt jag min sista godis på ett tag, jag älskar godis men jag ska nog klara av detta :) Ha ju en stöttande pojkvän, så ska nog klara av ;) Och på prata om pojkvän, så som ni kanske vet så ha jag blivit pånyttfödd fan av Backstreet Boys, ha inte lyssnat på dom på hur länge som helst innan, nu spelar jag sönder högtalarna och min pojkvänsöron :P hahaha, men iaf, i lördag så var han på loppis medan jag låg hemma och sov, när han kommer hem så ha han köpt med dig Backstreet Boys andra skivan till mig :) Sött av honom!! :) Tack så mkt, babe! Me like, nu är det en mindre att samla på :D

Nu ska jag gå och kolla på tv!

Ha det bra and take care!


Så ser en Orbitrek ut för er som inte vet det ;)





Denna fina skiva fick jag i lördags! Thanks, babe! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

- intressant!

2009-08-31 @ 17:22:15
URL: http://finest.se/hodamerei

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0