......

Vet inte vad jag ska ha som rubrik, ibland är det svårare än vad man tro.. Men aja, igår så träffade vi killens bror tillsammans med hans flickvän och deras dotter, vi kollade på film och blev bjudna på mat, hamburgerare och pomme, det var gott :) Vi såg på Forgetting Sarah Marshall eller på svenska Dumpad, sjukt bra film det där. Mkt skratt blev det.
Och idag var vi förbi hans mamma och kollade på Gran Torino med Clitan himself, sjukt bra film var den iaf! Love it! :) Se den om ni inte ha sett den ännu :)
Imorn bär det av till Nyköping för att umgås med min moster och min kusin Bianca, innan dom åker tillbaka på lördag. Det ska bli kul, men inte kul att säga hejdå dock, det suger :(
Borde nog sova snart för att jag ska ju med tåget som gå vid 13-tiden.. jag brukar vakna vid den tiden annars ;)
Min lillebror är på cup när jag ska vara i Nyköping :( Han ska till Skara sommarland cup, tro jag att det heter men jag kan ha minns helt fel ;) men det är iaf i Skara så mkt vet jag :) Synd, för att jag ville träffa honom oxå!

Aja, nu ska jag lyssna lite på Backstreet boys ;)

Ha det bra & godnatt och sov gott!


Min söta lillebror :)




Sötnosen Emma!


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0