.....

Ja, min favvo lag som jag höll på i The Amazing Race vann! The Linz family rocks!! =) Det värsta med att inte bo hemma är att man måste tvätta själv och inte bara ens kläder utan det är killens oxå :P Önska att man hade hemhjälp.. ;)  Ska snart ner till tvättstugan för andra vända och hänga upp kläder, sen är det bara en sista vända för sista tvätten :) Skönt att få det gjort oxå, men sen när man ska börjar om från början igen så bli det jobbigt.. hahaha.. tycker attd et borde bli lättare för varje gång man ha tvättat men det bli de ju inte... tihii..

Nu ska jag ner och hänga upp tvätten!

Ha det bra!

Här kommer en låt med Backstreet Boys - Happily Never After


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Jag hjälper ju till ibland... :)

2009-08-06 @ 02:41:04
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0