All in my head!

Det första jag gjorde idag när jag vaknade var att satte på my lovers på högsta volym och gissa vem var det som klagade när jag var inne i mitt andra låt av dom!? Jo, min kära pojkvän.. haha, jag tycker att det är skitkul, vill ju att han ska gillar dom oxå men det är ju bara i mina drömmar det där ;) Meh, vad ska man göra åt saken om men ha hittat tillbaka till sin musik när man hade när man var 10-11 år? :) Jo, man kan bara stå ut och låter mig njuta av de ;) Kommer ihåg, för varje man hade pengar så sprang jag till den närmaste kiosk och köper mina idolbilder på Backstreet boys och varje gång man kommer till skolan så är det bara byta mot kompisarna. Undra vad mina bilder ha tagit vägen?! Men men, det var tiden det :P Nu 11år senare så gillar jag dom fortfarande, they still got my heart! :)
I den här inlägget skickar jag med Nick Carter's låt oxå :)

Backstreet Boys - All In My Head



Nick Carter - Do I Have To Cry For You



Lyssna och njut! :)


Kommentarer

Leave Message:

Your Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell me:

Trackback
RSS 2.0